.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمایت برخی دستگاه‌ها از متخلفان شکار/برخی صاحب‌منصبان مردم را به قانون‌شکنی تحریک می‌کنند
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست مازندران گفت: افرادی که آسایش‌‍‌شان برای تخلف سلب شده علیه محیط زیست در مکان‌های مختلف فرافکنی می‌کنند و حتی برخی دستگاه‌ها از آنان حمایت می‌کنند که این حمایت‌ها موجب شده امروز در مازندران شاهد این‌گونه مسائل باشیم.

به گزارش شمال نیوز،حسینعلی ابراهیمی‌کارنامی  اظهار کرد: امسال با برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته محیط‌بانان اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران تمام تلاش‌شان را مضاعف کردند تا کشتار بی‌رحمانه پرندگان در استان تعطیل شود.

وی بیان کرد: تلاش چندبرابری و مضاعف محیط‌بانان موجب شده که آرامش متخلفان سلب شود و قصد دارند با این موضوع مقابله کنند.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست مازندران با تأکید بر اینکه برخورد با متخلفان مستلزم وضع قوانین محکم، جدی و سریع باشد تا اثرگذار باشد، خاطرنشان کرد: نیاز است در این زمینه برخوردها جدی‌تر باشد و محیط‌بانان باید مورد حمایت همه‌جانبه باشند.

این مسؤول با اشاره به اینکه باید در زمینه برخورد با متخلفان تجدیدنظر شود، تصریح کرد: افرادی که آسایش‌‍‌شان برای تخلف سلب شده علیه محیط زیست در مکان‌های مختلف فرافکنی می‌کنند و حتی برخی دستگاه‌ها از آنان حمایت می‌کنند که این حمایت‌ها موجب شده امروز در مازندران شاهد این‌گونه مسائل باشیم اگر این روند تسری یابد نمی‌توان جلوی تخلفات این چنینی را گرفت.

ابراهیمی‌کارنامی با اعلام اینکه همه دستگاه‌ها با همدلی به کمک محیط زیست بیایند، گفت: در حال حاضر تمامی خودروهای اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران فرسوده بوده در حالی‌که این اداره تمام تلاش خود برای حفاظت از محیط زیست بکار می‌گیرد چرا مسؤولان خساست به خرج داده و هر روز چندین قوانین گذاشته تا جلوی اقدامات گرفته شود.

*محیط‌بانان مازندران کاری کردند، کارستان

وی با بیان اینکه با تمام نداری‌ها و مشکلات محیط‌بانان مازندران کاری کردند کارستان، افزود: با وجود اینکه در هزینه‌های جاری ماندیم ولی تلاش محیط‌بانان چندین برابر شده و با وجود 48 ساعت کار شبانه‌روزی و 24 ساعت استراحت با حداقل دریافتی مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران یادآور شد: در حال حاضر شرایط بسیار سخت شده به‌صورتی‌که برای محیط‌بانان اداره کل محیط زیست تاوان جسمی به همراه دارد در حال حاضر محیط زیست هزینه می‌دهد و تک و تنها در میدان مانده است.

این مسؤول ادامه داد: در بحث کشتار بی‌رحمانه پرندگان در فریدونکنار برخی صاحب‌منصبان و افرادی که تریبون در دست دارند همه مردم را تشویق کرده و به قانون‌شکنی تحریک می‌کنند.

ابراهیمی‌کارنامی با اعلام اینکه در حال حاضر کارد به استخوان ما رسیده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه متخلفان آگاه شدند با افرادی که به محیط‌بانان صدمه وارد کردند برخورد نشد به‌راحتی دست به هر اقدامی می‌زنند که باید با آنان به‌صورت جدی برخورد و به سرعت اطلاع‌رسانی شود.

وی اظهار کرد: از شب عید تاکنون هفت نفر از محیط‌بانان ما مجروح شدند در حالی‌که حکمی برای آنان صادر نشده است حتی در یک پرونده حتی متخلف دستگیر نشده که لازم است مشخص شود مشکل اصلی کار کجاست و در این زمینه واقعا گله‌مند هستیم.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست مازندران با تأکید بر اینکه لازم است برخورد با متخلفان محکم، شایسته و بازدارنده باشد، خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان دستگاه‌های ذیربط جلوی این تخلفات را نگیرند و برخورد جدی در این زمینه نداشته باشند دیگر جنگل‌بانان، نگهبانان و ضابطان قضایی هیچ امنیتی ندارند.

ابراهیمی‌کارنامی در پایان گفت: باید جلوی این‌گونه تخلفات خارج از نوبت، با اشد مجازات و برخورد قاطع گرفته شود تا شاهد چنین مسائلی نباشیم در حال حاضر در اوج فشار هستیم و خواستار برخورد جدی با متخلفان هستیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.